یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Eric Froemling برای دستگاه های اندرویدی است که دانلود BombSquad اولین بار برای پلتفرم مکینتاش وارد بازار شد و به خاطر کیفیت خوب به ویژه در بخش گیم‌پلی، مورد توجه بسیاری از صاحبان این سیستم عامل قرار گرفت. همین امر سازندگان بازی را به این فکر انداخت تا به پلتفرم پرجمعیت اندروید هم سری بزنند و بازی خود را در آنجا هم محک بزنند. سادگی گیم‌پلی و خشونت بالا که در تعامل با جلوه‌های بصری مناسب بازی هستند، در همان نگاه اول هر مخاطبی را به سمت خود جذب می‌کند،دانلود BombSquad تا به این لحظه بیش از 5.000.000 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است.در ادامه با نقد و بررسی BombSquad با ما همراه باشید:

نقد و بررسی BombSquad :

بازی BombSquad  شامل تعداد زیادی از مینی گیم های بسیار هیجان انگیز است که همگی با منفجر کردن بمب ها است. در این بازی شما می توانید بمب های مختلف را به سمت حریفان خود پرتاب کنید، با تکه های یخ ان ها را منجمد سازید، حریفان را از جای خود بلند کنید و ان ها را بلند کرده و به سمت زمین پرتاب کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. گرافیک عالی، گیم پلی منحصر به فرد، صداگذاری هیجان انگیز، طراحی منحصر به فرد و ویژگی های عالی همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یک بازی عالی را تجربه کنید.

در نقد و بررسی BombSquad  مشخص است که بازیکن به دو شیوه‌ی مشت زنی و پرتاب بمب می‌تواند دشمنان خود را نابود کند. البته کنترل بازی مقداری با صفحه‌ی لمسی دشوار است و باید مدت‌ها به بازی مشغول باشید تا کمی به صفحه‌ی لمسی عادت کنید. اگر گیم‌پدی دارید که به موبایل یا تبلت خود وصل کنید، می‌توانید تجربه بهتری داشته باشید.

BombSquad

BombSquad

بازی سه حالت تیمی، مبارزه‌ی آزاد و همکاری تا ۴ نفر را دارد. این نکته را باید یادآوری کنیم که بازی به صورت چند نفره‌ی آنلاین دنبال می‌شود و شما برای بازی در هر کدام از این بخش‌ها یا باید به شبکه‌ی جهانی متصل شوید یا به شبکه‌ای محلی وصل شوید و با دوستان خود بازی کنید. البته اگر به هیچ کدام از این دو هم دسترسی ندارید نباید نگران باشید. شما می‌توانید در جایی با دوستان خود جمع شده و از طریق اتصال مستقیم وای-فای بدون نیاز به اینترنت با یکدیگر به رقابت بپردازید.

برخی از امکانات بازی BombSquad :

شامل چندین و چند مینی گیم (بازی های کوچک) مختلف.

پرتاب بمب هاب مختلف به سمت حریفات برای دریافت امتیاز.

امکان رقابت با دوستان به صورت چندنفره و افزایش هیجان.

شخصی سازی و ارتقای شخصیت ها در مینی گیم ها.

پشتیبانی از تبلت ها و گوشی های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک.

بازی BombSquad :

BombSquad یک بازی نهایتا ۵۰ مگابایتی است که می‌تواند در جمع‌های دوستانه جایگزین خوبی برای بازی‌های استراتژیک باشد و لحظات هیجان‌انگیزی را به واسطه‌ی گیم‌پلی رقابتی و سریعش به وجود بیاورد.ناگفته نماند که نسخه رایگان این بازی تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین بازی ها به شمار می رود.در ادامه می توانید به دانلود BombSquad بپردازید.

 

وقت دانلود رسید!

دانلود نسخه دسکتاپ

">دانلود

دانلود نسخه اصلی اندروید

دانلود

دانلود نسخه مود شده اندروید

دانلود